stockholm city, manson och turbonergo ;D

helgen spenderade ja i stockholm . på fredagen blev de lugnt, va hemma och såg på legelly blond, sen la ja mig och sov, sen åkte ja ner vid nio på morgonen.
kom ner till stokholm ungefär vid tre, och då hade bolaget såklart stängt. :8
så då blev de äta satt även bredvid erik segerstedt också haha, sen fixade vi oss, och drog ner på nån bar och drack där. funkade de med.:D sen drog vi till globen, hovet. fick vämnta aslänge innan vi kom in, trodde ja skulle frysa ihjäl.sen när vi väl kom in, gick vi fram och ställde oss ganska lågnt fram, haha ja och madde ville ju se bra ;)
fick rätt bra plaster ändå. sen fick vi nänta typ 40 minuter innan turbonegro började spela. haha hank va så jäcla bra, han fick verkligen igång draget.;D
sen efter närom va klar, så skulle dom fixa mansons gitarrer trummor bas och allt, fick vi vänta typ en timme till, men de finkade ändå. sen började han spela. va sdå jävla bra, ångrade verkligen inte ja åkte. :P
dan efter drog vi ner p åstan rätt tidigt.
köpte massa saker och så .:) sen dtog vi till bussen som gick hem sex, va i stan typ tolv, då kom snälla kex och hämtade mig fastän han skulle jobba imorrn, ställer alltid upp ham tack joakim :), körde på max drive innen och köpte mat. sen skjustade han hem mig, och tina och ja gick in och åt. sen så gick ja och la mig direkt. :P hehe, sov ganska länge idag. nu ska ja kolla på city akuten och lägga in bilderna sen konsärten ;D

Kommentarer
Postat av: C

Hank von hell är mannen av alla män. JAg älskar han i smyg.

2007-12-17 @ 16:09:50
URL: http://monkay.blogg.se
Postat av: bettyboop

hihi, ja han va så jävla cool ;)

2007-12-17 @ 16:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0