julkul:)

idag drogh ja ner till stan halv tolv i morse, gick och kollade lite med linda och carro, sen köpte vi sprit och kina mat och åkte hem till Linda. :) väl hos linda åt vi mat, drack och öppnade julklappar. va helt okej faktiskt.:) sen kom även dennis och robin, och krister och drack med oss. hade jättekul hemma hos linda, men kände mig lite trött och sliten i kroppen, började frysa , fick huvudvärk och mådde allmänt dåligt, så när vi kom ner p åstan ringde ja jessica och frågade om hon kunde skjusta hem mig, de gjorde hon såklart. :D
tack för de gumman .
imorrn blire upp itidgt, ska iväg till min syster, så nu ska ja lägga mig och sova så ja får sova ut.:)
imorrn kväll vettefan vare blir, kanske film med ysster lr nått i den stilen, supningen sparas till juldagen och nyår nu .
lika bra de. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0