fredag :)

jadu, idag ha ja vare på skolan. haha ja och nina och madde ha såklart inte fått så mkt gjort, men vafan ska man göra utan lärare :P
haha, sen drog ja och nina på systemet, sen åkte ja hem och försökte sova . sen hörde linda av sig och sa att vi skulle sitta hos emmelie lr hos calle, hennes pojkvän :)
de bli säkertt trevligt, bli ju utgång ikväll iaf. hoppas att få kunna snacka med en person också. vet j uatt du ska ut ikväll. hoppas bara ja inte gör saker värre än de redan är. men verka ju som att du vill snacka med mig också  :)
så kanske kan reda ut saker och ting till viss del iaf.
ja hoppas de.
imorrn ska ja och linda och tina och theres och troligvis carro och sara på fest hos anna, ska bli kul. kanske träffa nå gamla kontakter, vem vet. :D
på torsdag bäre av, soliga malloorca med Linda, synd bara att ja inte får vistas så mkt i solen för att mina utslag kan komma tillbaka, me3n de är bara att hoppasp å de bästa ändå .:D
lär bli kul vikket fall som helst. :)
speciellt när ja ska dit med min bästa kompis. du och ja då Linda. :D
längta som fan, nu ska ja dricka upp min cider. sen ska ja dra iväg.
hoppas de bli skojj ikväll.
puss hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0