uscha !

va hemma idag, mår inge bra. blir hemma imorrn ocvkså. annars hare inte hänt så mkt. i fredags tog ja de lugnt, kmr inte ihåg va ja gjorde då, tror ja va med carro hemma här spelade tvspel och såg på film, jo precis så vare. :) sen i lördags va ja först med mamma pappa oxch syrran hemma, sen ¨kte vi till birgit min morfars syster och firade henne,. sen ringde sötnos/ fii och sa att vi skulle komma tills jens, för han skulle ha lite fest. så så skjustade pappa mig till stan, sen åkte ja bussen och fii klev på vid henne , sen åkte vi hem till jenso ch umgicks med älskisarna :) va rätt kul. men ja va trött, plus de kom en massa fjorsk, ja och sofie fick senare skjuts med arne, och vi åkte på drive in max, sen åt ja max, och kirrade skjuts till min syrra av snälla Krille :D. sen la ja mig, igår blev de lugnt, ja va hos cindy och planerade usa resan som kmr att bli av nästa år, ska bli så jävla kul. jao ch cindy ska börja spara och fixa konto för att bara spara pengar till den resan när vi komme hem fårn bulgarien, så de kmr bli av, minst två veckor ska vi vara borta, måste bara fixa boende, sen ha vi komme halvvägs. ja ska fan till west chester och uppfylla min dröm så äre bara ^^. sen äre värsta bra också att cindy gilla samma saker som ja, kändisar supa och film ;)
kmr bli kung, längta som fan, sen längta ja till sommarn ovkså. fylla år. gf bulgarien med linda ;) stokcholm med sysdter och massa mer skojj :D fester med mina dalrings, och kanske träffa mina älskling , vem vet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0