hårförlängning :)

nu ha ja äntligen fått mitt hår förlängt, blev väldigt nöjd .:D
nu ha ja ingen skola heller förens på tisdag, så jävla skönt, imorrn ska ja på sjukan och operera mig. :/ ucha, hata sånt. men men, de går nog bra. sen vet ja inte va ja ska hittap å, linda kmr hem imorrn, så ja hoppas hon hör av sig, i helgen ska ja nog umgås med älsklingarna .:) kanske blir laserhallen nått , ja hoppas de iaf. annars får vbi se va vi hitta på. festa blire nog iaf. annars äre inte mkt berstämt, tar dagarna som kom kmr. carro och fii kmr förbi iaf snart ;P

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Klart jag hör av mig.:) Grogg n roll på lördag.:) Puss

2007-04-04 @ 21:11:52
URL: http://lican.blogg.se
Postat av: Linda

Opps.. Det var från mig de där.:)

2007-04-04 @ 21:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0